Standardbil ej öppnad motor

Utan och öppna motorn menar vi att demontera topplock osv 

Här är VÅR rekommendation och vad VI kommit fram till. Vi hoppar snabbt över 13g/15t/16t och går direkt på 19t eller ännu hellre den "nya" hybriden 22t 

Vid dessa modifieringar rekommenderar vi att se över bränslesystem FÖRST att byta ut din bränslepump till en wallbro 255 eller kopia av sådan från valfri leverantör säkerställer att spridarna kan leverera den mängd de är specificerade till .

Kombinera en 19t eller 22t med 7ans vinklade avgashus samt kan tänka sig att byta ut kamaxel till V eller i nödfall A , ORIGINAL bosch "gröna r"  eller ännu hellre 550cc samt ovan nämnda bränslepump så är 230-250whp fullt möjligt med mycket trevligt register 

Till denna nivå av trimning kan man fortfarande använda sig av standard luftmassemätare med vår mjukvara som är anpassad för detta (gränsfall för bottnad lmm signal...) , Man byter heller inte ut original bränsletrycksregulator då den flödar lååångt mycket mer bränsle än för denna nivå och ger extremt stabilt bränsletryck .

Anpassad mjukvara alltså chip finns att köpa via oss som är väl utprovade i vår rullande landsväg för dessa och många andra kombinationer.